Dag 08: Ett ögonblick

Vet inte riktigt hur jag ska tolka detta, men för mig är det väl ett ögonblick som satt sig fast i minnet. Jag har så sjukt många minnen och fina ögonblick som ligger mig nära hjärtat, sjukt många. Det senaste året har varit ett av de bästa åren på länge och jag har upplevt så otroligt mycket. Det finaste ögonblicket från i somras var kent konserten på peace and love. Min bästa vän stod jämte mig och grät och jag var själv nära till tårar, favorit låten spelades och jag kände sån otrolig lycka, även fast jag vet att vännen min grät av olycka. Vet inte varför, men varje gång jag ser tillbaka så får jag en varm känsla i kroppen


Kommentarer
Postat av: mimmi

va fin du är, det kan nog vara det starkaste minnet och har och det har en så stor betydelse för mig <3

älskar dig så mycket <3

2010-12-19 @ 21:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0