Dag 1: Om mig




Okej, det här är svårt. Antingen blir det att texten blir alltför tråkig eller att jag avslöjar allt för mycket.
Men iallafall.
Mitt namn är Johanna, fyller arton om cirka två månader och kommer då tillbringa mina helger dansandes överallt. Jag bor i en liten mysig by utanför Jönköping som heter Lekeryd men om sju veckor flyttar äntligen jag och familjen till en lägenhet i centrala Jönköping, alldeles jämte mina fina vän Tillan <3 Jag går andra året i gymnasiet, natur på Jensen Gymnasium, väldigt bra skola btw. Jag pluggar ganska lite om man jämför med andra människor men har väldigt lätt för att lära och har därför högsta betyg i majoriteten av alla ämnen. När jag blir äldre vill jag bli något som ger mig mycket pengar.
Jag är som lyckligast när jag får dansa, jag är en riktig festival människa. Vara äcklig, dansa, lyssna på musik och träffa nya människor passar mig som handen i handsken.
Jag är som olyckligast när jag är ensam, när hjärnan får gå på högvarv och de mörka tankarna tar över. Jag har en väldigt dålig självbild och kritiserar ofta det jag själv ser i spegeln. Jag älskar att umgås med min mamma och pappa, världens finaste föräldrar. Vi brukar pyssla, skratta eller titta på biggest loser.
Jag har världens snyggaste och bästa kompisar som förgyller mina skoldagar. Utan dom skulle jag varit nere på botten för länge, länge sedan.
Jag är nog en väldigt glad tjej utåt, positiv och älskar att ha kul och skratta. Flummig, knäpp och allmänt konstig. Jag tror att man antingen älskar eller hatar mig!

Kommentarer
Postat av: lilltillan

snart är vi neighbours snuttis! :D<3

2010-12-11 @ 20:32:08
Postat av: johannii

kommer bli så fint, längtar lite :D

2010-12-11 @ 20:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0