Dag 2: Min första kärlek

Hum, ärligt talat tror jag aldrig jag har varit med om riktig kärlek än. Inte den där jag älskar dig över allt annat kärleken utan bara pirret i magen och starka känslor. Om jag har missat något eller inte vet jag inte men även jag har dagar då jag önskar sängen inte vore så tom.
Men min första "låtsas" kärlek måste nog ha varit Andreas, var väl låg/mellanstadiet som vi gick från att vara tillsammans eller inte tillsammans fram och tillbaka, dag ut och dag in. Vi hade en typisk barn relation då vi egentligen nog inte gillade varandra utan var bara tillsammans för vi skulle. Men fan va kul vi hade, tillsammans med andra lekte vi alltid ryska posten eller tittade på skräck film och skrek så vi nästan väckte hela Lekeryd. Det var väldigt fina tider. Varför är kärleken inte så enkel nuförtiden också, man hade aldrig ont i hjärtat utan hade bara otroligt kul och njöt av allting.
 Önskar jag vore tio år igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0