Dag 3: Mina föräldrar




Dessa två människor är anledningen till att jag finns här idag, anledningen till att jag är den människan jag är. Jag har så otroligt mycket att tacka mina föräldrar för och jag älskar dom något oehört mycket. När jag är ledsen vet jag att jag alltid blir glad så fort jag ser dom, så fort jag får spendera min tid med dom.
Min Pappa är min bästa vän och jag har aldrig tråkigt med honom, även om vi bara gör något så enkelt som att titta på tv har jag ändå ett leende på läpparna. Tack vare min älskade pappa.
Min Mamma är även hon min bästa vän, men på ett helt annat sätt. Hon förstår mig och får mig alltid att må bra.
Gud vad jag älskar dom, finns inget här i världen som är bättre och som jag älskar mer.
Jag kan inte se ett liv utan dom, utan dom vore jag ingenting ♥
TACK, TACK FÖR ATT NI FINNS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0