man must dance



Sitter och skriver på min tyska läxa, försöker inbilla mig att jag efter tre månader redan är tyska expert. Men det går inte riktigt så bra. Ska skriva om ett tyskt band och jag har hittills skrivit en rad, bra jobbat Johanna.
Idag började jag dagen med Matte C nationella i fyra timmar och det gick sjukt dåligt, mitt mvg rök kan man lugnt säga. Humöret var inte på topp så drog till gymmet och sprang 12,5 km och tack vare endorfinerna efteråt kände jag mig lite mindre ledsen. Nu orkar jag faktiskt inte bry mig, jag har gjort mitt bästa och jag kan inte alltid var bäst på allt. Man kan inte vara perfekt. Men ska ändå snacka med min lärare och se om det är någonting jag kan göra, för jag vill verkligen ha ett bra betyg i mattekurserna!
Imorgon ska jag förhoppningsvis köpa första julklappen, sjukt dåligt av mig att inte köpt än men tiden har inte räckt till och jag har prioriterat annat, så att inte pappa dödar mig om han inte får många julklappar.

Ne, nu måste jag kemi eftersom jag har prov på fredag. Kul liv
pusss ♥



jag tänker på dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0