jag vet vilken dy hon varit i




(gammal bild från mitt älskade öland, var förövrigt väldigt brun den sommaren)

Nu är julen slut på riktigt, allt firande är över och det gick över lika fort som julen kom. Jag och familjen skulle egentligen till mormor och morfar idag med det blev ändrade planer så istället har jag bara varit hemma. Har gjort världens godaste pizza, beställt hem sex and the city boxen, tittat på mysteriet på greveholm och sex and the city 2 och bara chillat. Veckan kommer att bestå av snowboard åkning, ska bli förjävligt skönt att ge sig ut i backarna och sedan blir det massvis med fika med vännerna. Att jag måste plugga tyska kommer jag förhoppningsvis glömma bort. Ikväll hade jag tänkt mig att jag skulle gå och lägga mig tidigt då jag senaste nätterna gått och lagt mig rätt sent eftersom jag pratat med en mycket fin pojke så tröttheten börjar kännas.

Just det, den där skiten med dagar och sånt börjar jag med igen sen när jag känner att jag vill och har lust! Vill njuta så mycket som möjligt av lovet och bara vila upp mig inför vårterminen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0