whats the point?


Kom precis hem och har krypit ner under täcket. Har verkligen haft en fullspäckad dag. Började åtta med idrott B och planerade lite fint med tillan, sen var det kemi prov och det gick helt okej. Sen fysik en stund och sen åkte jag hem. Var hemma i tjugo minuter, sen åkte jag och pappa ner till stan och hårdtränade. Sen hem fort igen för att äta. Sen hämtade jag och mamma mimmi på akuten (?) för att åka till folkets park och se johnossi. DET VAR GRYMT! SÅ JÄVLA BRA som man säger när man heter Johanna. Dansade i två timmar och fick som vanligt bitch blickar och några knuffar, men vafan det är konsert och då ska man väl få dansa lite! Fick iaf trumpinnen av Oskar som jag sedan gav till mimmi och som vi fick signerad sen. Ett fimpmärke av John och en autograf av Oskar, fint som snus. Nu är jag väldigt trött och ska se om någon social människa vill prata med mig lite, orkar inte sova än och någon måste väl vara tråkig och vara hemma en fredagskväll. Nu babblar jag bara på lite men är forfarande så jävla glad efter konserten, finns inget bättre än att få dansa till live musik. Blir så jävla lycklig, längtar som fan till peace nu asså. Jag, tillan och elin på snuskcampingen och jag och elin i oskuldstältet, så fint! Ne, nu orkar jag inte hejdååååååååååååååååå
btw så fryser jag, kom och värm mig

Kommentarer
Postat av: eliin*

fet tagg på peace&love, petter, snuskcampingen och mys med dig i oskuldstältet, finis!!!

2010-12-18 @ 00:00:20
Postat av: johannaa

det kommer bli så fiint, längtar så in i helvete <3

2010-12-18 @ 20:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0