you made my day


väldigt fin bild som pappa tagit i slutet av håkan hellström konserten i ljungy, man ser mig stå längst fram med händerna format som ett hjärta. väldigt fin kväll ♥


Dålig upptadering dom senaste dagarna, har haft fullt upp med allt som har med julen att göra. Klä granen, lyssna på julmusik, julgodis och julklappar. Har även inte skrivit i den dära dag listan grejer men det var ändå bara "min tro "och det "hade jag på mig idag". Kort tror jag inte på allt det där med att Gud skapade jorden eftersom jag tror på evolutionen också men jag tror på att det finns någon högre makt, jag hoppas så iallafall. Imorgon får jag äntligen lov, även om hjärnan och kroppen redan tagit lov så ska det bli skönt med officiellt lov.
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0