frånvarande johannii


(very old bild, har inga nya orkar inte är ful)

halloj! Det var visst ett tag sedan lilla jag skrev här. Men jag har inte riktigt haft lusten att skriva men tänkte nu att jag kunde skriva en liten text om mitt liv just nu. Igår fick jag reda på att jag kommer få betyget MVG i Matte C och det gjorde verkligen mig sjukt glad, kommer kunna leva på detta mycket länge. Så nu är jag sjukt taggat på att prestera bra i skolan. Bara ett och ett halv år kvar nu och jag känner verkligen att jag vill kunna stå på studentflaket och vara otroligt stolt över mig själv och det jag presterat! Så nu blir det satsning på riktigt.
Idag hade jag bara en lektion eftersom vi forfarande går på det gamla schemat, alltså tyska, det var trevligt och radu bjöd på tyskt fika men jag vågade inte smaka. Fick reda på mitt betyg typ och det var mycket fint. Efter två timmars tyska gick jag tillsammans med Elin och Johan till taste och åt lite, mycket trevligt. Sedan drog jag och min bästa elin till gymmet och hårdtränade, beach 2011!!!!!!!
Nu lyssnar jag på gosii musik och ska plugga lite fysik, pusss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0