sträck ut din hand


pliiz, ge mig sommar!!!

sitter på min rumpa i skolans soffa och väntar på att dagens första lektion ska börja! Efter skolan ska jag träna en liten sväng sen blir det att fika med efterlängtade hanna som jag inte träffat på tusen år och dar! Efter det har jag lovat lisafisa att hjälpa henne med matten och eftersom jag är en snäll flicka ska jag hjälpa henne med det. Så idag blir det en lång dag och jag kommer inte vara hemma förens sent! Just det, min älskade man håkan vann tre grammisar och även fast jag tyckte han skulle vunnit alla så är jag såklart glad för hans skull!!!

längtar sjukt mycket efter min tatuering, bara någon månad kvar nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0