en sekund blir tusen år

dom senaste dagarna har jag gjort detta:

- slutat tvåan och fått sommarlov
- fått pris för årets elev (bästa studieresultat)
- dansat i regnet
- umgåtts med mina bästa vänner som betyder allt för mig
- druckit öl mitt på dagen
- känt pirr i magen
- varit så rädd en sen sommarnatt att jag började planera min flyktväg
- taggat och längtar till p&l
- shoppat upp alldeles för mycket pengar
- men sedan insett att jag var värd varenda plagg
- blivit arg på vädergudarna för de senaste dagars regn
- firat världens bästa barndomsvän när hon tog studenten
- längtar efter en sommarflört
- undrat över hur en viss person tänker och tycker om mig¨
- men mest har jag varit lycklig och glad över att jag äntligen har sommarlov och att jag har turen att ha världens finaste och bästaste vänner ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0