en vecka kvar!!!!

sommarlovet hittills har varit helt underbart. förra veckan drog jag med hanna ner till öland för mys och fest i några dagar. onsdagen, då vi kom ner, spenderades med dricka och mys på altanen med marcus och på torsdagen låg vi i solen hela dagen. men bästa kvällen var lätt fredag, vi började förfesta på altanen innan vi drog in till kalmar för en grym utgång! kvällen slutade med efterfest och bad hos mig. gick och la mig halv sju och gick upp åtta, pigg tjej! på fredag är det midsommar och den ska jag fira med mina bffs, jag kommer dock ta det lugnt eftersom vi på tisdag drar till borlänge för att leva livet en vecka! LÄNGTAR IHJÄL MIG!
världens mest sämsta skrivna inlägg men jag har sommarlov och njuter till fullo, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0