är det bara jag som är full elle?

jag säger bara fyfan, vilken jävla kväll igår! sjukt bra. började dagen med idrott och träning för att sedan bege mig till skolan för en kort mattelektion. tiden flöt på helt okej och sedan begav jag mig upp till elmia för att vara en stolt mamma till mina fina vänners UFföretag! vid fem drog sig jag och johan hem till tillan för att plocka upp ett gäng festtaggade människor. det blev förfest hos mig med ett tiotal personer med dricka, gitarrspel, dans och mycket mer. sjukt jävla kul! runt elva drog vi ut och dansade häcken av oss, fyfan vad jag älskar och dansa. jag drog tyvärr hem redan vid ett då jag kände mig lite småsjuk, tur det för jag vaknade upp med fetaste halsen idag på morgonen.väl hemma stoppade jag i mig två mackor, fyllekäk är det bästa, och sedan somnade jag fint i en varm säng.
kvällen får lätt toppbetyg!!!!


såhär såg jag ut kvällen till ära, plus dr martens då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0