åren har nog slitit hårdare på mig

tjena mittbena vilka två fina dagar jag haft, har förövrigt alltid fina dagar tack vare de mycket fina människorna jag omges av. efter skolan igår så gick jag hem för att kurera förkylningen under täcket några timmar för att sedan åka till lekeryd där jag myste och pratade med barndomsvännerna. åkte sedan tillbaka hem till stan och gick över till grannen matilda (hur fan ska jag klara mig utan min bästa granne i en och en halv vecka? dör ju) , där johan också befann sig (gänget förfan). vi skulle egentligen pluggat psykologi någon timme, men istället tjötade vi bort några timmar och kom fram till att vi inte behövde prata psykologi. sedan gick jag den korta biten hem för att sova. Idag hade jag en ännu finare dag tillsammans med tillan, johan och amanda. pussss så mycket jag gillar er, ni är bättre än bäst!!! kom hem från en springrunda på 12 km för en stund sedan och har hunnit stoppa i mig hamburgare, choklad ock kex, mums. närmaste timmarna ska jag bara mysa med familjen och äta semlor.
hjärta



elin, tyvärr visste jag att det skulle bli såhär och jag försökte att varna dig. men jag hoppas du blir bättre snart och blir dig själv, för jag saknar den tjejen otroligt mycket. jag tänker på dig och skickar en varm kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0