jag vet vilken dy hon varit i

oppps, det var visst ett tag sedan jag upptaderade eller någon kikade in här. har haft fullt upp med allt vad livet innebär. jag har fyllt arton, varit ute första gången och haft en grymt bra kväll, jag har fått mvg i fysik A, jag har invigt skinnjackan och jag har gjort saker jag blir lycklig av.
kom hem för en stund sedan, johan följde med en kortis hem för att plugga lite svenska så nu sitter jag i min soffa ensam och väntar på hanna. blir mys. såhär har och ser veckans planer ut:
Måndag: Skola, träffade Karlsson för att hjälpa henne med matten. Slöt upp med Elin och så tog vi bussen till Lekeryd för mys med Erika. Sedan åkte jag direkt till träningen, sedan hem för att sova.
Tisdag: Efter skolan åkte jag direkt hem, slängde mig i soffan och tittade tv samtidigt som jag pluggade lite svenska. Lagade mat till mammii och mig sen drog jag till gymmet för crosstrainern och yoga. Sedan hem och sov
Onsdag: Skola, träffa hanna för box på friskis sedan fotbollsträning sen sovaa
Torsdag: Skola sedan träning
Fredag: Skola hela dagen sedan snabbt hem, sen utgång!
Lördag: Döööööö
Söndag: Dööööö



fiiin tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0