nykter eller alldeles för full

är en vaken rastlös själ som har varit uppe i över en timme och som inte kan somna. jag har försökt att varva ner och bli trött genom att städa efter fredagens förfest men det har inte funkat. sitter nu i min säng och funderar över allt mellan himmel och jord. försöker ta reda på hur jag mår och hur jag känner för på senaste tiden har allting varit så otroligt bra och jag är superrädd för att någon dag allt plötsligt ska brista för är det verkligen meningen att man kan vara såhär lycklig? ska jag verkligen ha alla dom fina vännerna jag har och hur kan dom vilja vara med mig egentligen? tankarna kring denna tiden flyger omkring i huvudet som aldrig förr.
jag saknar även min mamma och pappa som varit borta sen i fredags, skulle vilja krypa ner bredvid dom i deras säng men tyvärr ekar sängen tomt.
ajja, antar att jag helt enkelt får börja denna söndagen redan nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0