snälla bli min igen

 

sitter i min alldeles för sköna säng och äter alldeles för mycket glass. men jag har tyvärr blivit sjuk och någon jävel har kört ner en boll i halsen på mig så jag har iallafall en bra anledning till att öka kroppsfettet.
skolan är sjukt jobbig nu och skulle det inte varit så att jag och mina bästa vänner bokat en resa till magaluf i augusti skulle jag nog hoppat från en bro för längesedan. jag har förövrigt blivit helt kär i veronica maggios nya skiva och längtar som faaen tills hennes konsert i sommar. kommer dra åt mig närmsta fina pojke så jag har någon att krama under låtarna (även om jag redan önskar en viss pojk). nej, nu smälter glassen så måste avrunda, pussssss


älskling, vänta får jag bara sitta bredvid dig
det var han som ville kyssa mig


Kommentarer
Postat av: Stina

Kan du inte berätta mer om din resa och vilka du ska åka med?;)

2011-05-17 @ 16:46:09
Postat av: stina

Kan du inte berätta mer om din resa och vilka du ska åka med?;)

2011-05-17 @ 16:48:20
Postat av: johannii

visst, gör det i nästa inlägg :)

2011-05-17 @ 21:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0