friday i´m in love

lingonveckan betyder att jag en fredagskväll sitter och lipar till idol, nej jag har inte skrivit fel utan jag gråter på allvar till idol. insåg hur jävla mycket kärlek jag känner för vissa personer och hur många jag egentligen tar för givet. fyfan, jag måste lära mig att inte ta mina nära förgivet. allt kan hända utan förvarningar. kände så stor kärlek för de närmaste människorna runtomkring mig att det nästan gjorde ont i magen. ont i magen därför att jag är rädd för att älska så mycket, om något skulle hända någon vet jag att jag skulle gå under. då kanske det är bäst att inte älska alls för att inte behöva känna?

imorgon är det säsongsavslutning med laget, det ska bli roligt. har saknat alla under min skadeperiod.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0