jag har tråkigt

Vem fick du senaste sms av? ett bittert sms från tildosen, hehe
Vem tänker du på nu? hur mycket träningsvärk jag kommer ha i mina ben imorgon
Vem pratade du senast i telefon med? Min mamma ♥
Vem önskar du var med dig nu? Någon av mina vänner, jag är tjötsugen 
Vad åt du senast? En mörk choklad bit
Vad drack du senast? Vatten
Vad är din favorit färg? Alltid svart
Vilken film såg du senast? Dumpa honom, fast låg mest och sov
Vad hör du just nu? tangnetljuder från datorn, tvn och ljud från köket

HAR DU NÅGONSIN
Sovit i någon annans säng?
Det tror jag nog allt att jag har
Hånglat på en bio? nej, där går min gräns. värsta offentliga platsen att hångla på
Hånglat i skogen? Yes
Sovit naken? Joppp
Kört över hastighetengränsen? Jag kör mer över hastighetsgränsen än jag kör under den...
Dansat framför en spegel? Lite för många gånger
Dumpat någon? Inte sådär seriöst, mer dissat..
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Klart
Varit i slagsmål? Tyvärr
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Olycklig kärlek är något jag har varit med om alldeles för många gånger så ja
Hånglat med en främling? Ja





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0