lämnar sverige

idag lämnar jag sverige för att vila ut mig en vecka och bara ta det lugnt med böcker, god dricka och förhoppningsvis lite sol. dock ska jag även åka ifrån världens bästa matilda i sju hela dagar också och det har jag inte riktigt kommit på hur jag ska klara, bli fan mesig och gråter nästan när jag tänker på det. kommer inte ha någon att ringa och jag behöver prata ut eller någon att kolla på toddlers och tiaras med, buhuu ledsen tjej. fast förhoppningsvis har jag det så härligt att jag klarar mig och jag vet att hon kommer ha det underbart nere i skåne med favoritpojkarna som jag gärna med hade träffat. meningen med detta inlägget var väl bara att meddela att upptaderingen närmaste dagarna förmodligen inte kommer vara så bra, om jag inte tar mig tid att upptadera där nere, men ingen saknar mig ändå så pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0