men inga tårar mot min kind

myser i min säng med te och tända ljus efter en skön start på veckan. helgen va precis så som jag ville ha den, rehab för kropp och själ. denna vecka hoppas jag går fort för jag längtar enormt mycket till fredag. detta är veckans planer:

måndag: träning, skola. klarade av skolan tack vare världens bästa tjej.
tisdag: träning, skola och sedan ska jag till hanna och äntligen träffa vovven!
onsdag: förhoppningsvis göteborg under dagen och sedan yoga på kvällen
torsdag: en lektion sedan ska jag och tildosen plugga sedan yoga på kvällen
fredag: skola hela dagen sedan fira amanda för att hon fyller år sedan all in och utgång!!

nu ska jag mysa mig ner i sängen och läsa klart livet deluxe med ännu en kopp te. just det, idag har jag köpt årets första julklapp ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0