Det finns kärlek till dig, även fast mitt hjärta är kallt

Det här är till dig för du är min bästa vän

Man säger att nöden prövar vänskapens lojalitet
Ett klassiskt problem som många vänner gör fel
Men vi har sett djupa dal, höga toppar
De e blodsbröder som vill dela röda droppar
Samma kamp mot gemensamma mål
Jag har ett sätt att vara på som somliga inte tål
Det är där du kommer in för du vet hur jag fungerar

En riktig vän lyser upp hela världen när den slocknat

En vän är han som vet allt som ändå tycker om enD
Som backar upp din rygg trots att alla andra droppar bomber

med detta vill jag säga att jag är lyckligt lottad som har världens finaste vän, Matilda ♥

 (ord och meningar ifrån U & me med petter)


Kommentarer
Postat av: tillan

du gjorde precis min dag johannis!

tack för att du finns och vill vara min vän, älskar dig <3

2011-09-17 @ 17:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0