längtar efter någon som kan rädda mig

vart fan ska jag börja?
hänt en del saker sedan jag skrev sist, ska försöka sammanfatta det någorlunda bra. i fredags runt sju anlände skåningarna till jönköping och festen kunde börja. efter en härlig förfest på hotellrummet gick vi till sliver och hade en riktigt bra utgång! bra musik, god dricka och mycket folk gjorde kvällen mycket bra. på slutet av kvällen lämnades pojkarna på hotellrummet och jag gick hem till min varma säng där jag åt lite godis och sen somnade skönt. lördagen började med att matilda plingade på dörren och vi sedan låg i min säng och kollade tv en stund innan vi gick ner till allt folk. vi åt, skrattade, planerade mamma/pappa/barn lekar osv. mer ska inte nämnas, heheee. sedan flöt dagen på och ikväll har vi först varit hos maxine och sen hos amanda. två fina kvällar avslutas med en lika fin dag imorgon. jag har även kommit på ikväll att nicklas hocker fortfarande är lika jävla snygg och jag blir lite ledsen när jag tänker på att han inte är min.. ajja nu pratar jag strunt och borde sova lite pussspusspusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

förresten, på senaste dagarna har jag verkligen insett var äkta vänskap är. det är inte något ytligt eller bekräftelsesökande utan ren och skär kärlek. känslan av att vara sig själv i alla lägen utan att behöva bry sig om någonting och känslan av att veta om att ingen går bakom ryggen på en så fort man sagt hejdå. jag har turen som har vänner är äkta och sanna och det är jag otroligt tacksam över :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0