när du lämnat mig ibland blir hela världen grå



Kärleken kommer, kärleken går
Men även den består
Jag kämpar, jag kommer aldrig fram
Bortom horisonten och steg i din famn
Kärleken kommer, kärleken går
Men även den består
För kärlek är en gåta, kärleken är svår
Vad du ser i horisonten är inte alltid vad du får

sitter i min säng och lyssnar på en av mina fina män. just nu lyssnar jag på klassiska storstadsidyll där även min håkan är med. två av mina favoritmän i samma låt, kan inte bli bättre ♥ idag fick jag ett väldigt positivt angående fysik b, vilket var att jag ligger otroligt bra i kursen. det fick mig att orka kämpa något extra med dagens skolarbete. nöjd tjej som vill ta studenten och vara stolt över vad hon presterat. pappa lovade även att han ska köpa något fint till mig om jag avslutar kursen likabra så jag ska fanimej klara det. idag är en sådan dag då jag längtar tillbaka till magaluf, utanför är det på gränsen till storm och regnet tycks inte ha ett slut. det var idag även exakt fyra veckor sen vi åkte, tre veckor sen vi åkte hem, tre och en halv vecka sen jag njöt av livet, och tre veckor sen och en dag sen jag spenderade natten på bästa möjliga sätt med bästa möjliga sällskap. men som tur är närmar sig nästa sommar och då är vi tillbaka på favoritstället! imorgon ska jag jobba med projektarbetet på förmiddagen (projektresa till stockholm i december, längtar) och sedan ska jag träffa världens bästa tjejer för en efterlängtad fika. saknar dig plutt från blomodlarvägen 71!
nu ska jag avrunda en väldig spretig och konstig text för att förflytta mig från sängen till soffan där jag ska kramas med mamma och pappa. pussss


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh längtar efter min snopp från blomodlarvägen 63 <3 ses snart :d

2011-09-14 @ 10:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0