för mycket

finns inte så mycket mer att säga än att jag ännu en gång fått se hur jävla idiotisk och omogen vissa personer kan var. ord betyder tydligen ingenting utan sägs bara utav en enda anledning, till att övertyga och få en att falla. även om jag visste att det inte var något långvarigt så fanns ändå känslan där och det gör konstigt nog lite ont i mig när jag tänker på att jag istället för att spendera tiden med honom kunde lagt det på något annat som gav mig mer än en fundersam hjärna. det som gör mig arg är att vissa människor fungerar på det sättet att dom kan säga vad som helst, spelar ingen roll hur jävla djupt det är, bara för att få det dom vill. jag vet inte om det är att jag är annorlunda alla andra och verkligen tänker igenom saker och ting och inte gör bara saker för att göra det utan det ska finnas en tanke bakom eller är det bara typiskt killar att dom gör allt för att få sin vilja igenom? även om det råkar såra någon annan. jag vet om att detta är världens konstigaste och osammanhängande text men det spelar ingen roll för behöver bara skriva av mig lite. har så jäkla mycket tankar i mitt huvud just nu eftersom det är jävligt mycket som har hänt denna sommaren. jag avslutade en jävligt lång historia med en pojke på ett väldigt konstigt sätt, jag påbörjade och avslutade en gammal vänskap eftersom den fick mig att må dåligt, jag åkte till magaluf och åkte därifrån med ännu mera tankar. jag har även som vanligt kämpat med mitt psyke och mina negativa tankar och även om det har gått onormalt bra så är det ändå en stor påfrestning för kroppen och hjärnan. det är kanske bara bra för mig att skolan börjat igen så jag får tillbaka rutiner och kroppen lär sig gå på automatik. ajja, kanske dags att avrunda annars kommer jag börja skriva för mycket och skriva ut varenda jävla detalj om vad som händer i mitt huvud. kanske det är det jag borde göra, ska fan gå och köpa en dagbok eller något. pusssss från en annorlunda flicka som tänker lite för mycket



(magaluf veckan var utan tvekan den bästa veckan i mitt liv. att få spendera en hel vecka tillsammans med sina bästa vänner i ett annat varmt land kan inte bli annat än bra. sol, bad, sangria, massa alkohol och fina pojkar är en mycket bra kombination. nästa sommar drar vi garanterat igen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0