glädje

Mycket har hänt sen senast. Jag åkte iväg från kalla Sverige för fem dagar i Magaluf med två av mina favoriter. Efter fyra dagar med sol och fem festkvällar satte jag mig själv i en taxi för att ta flyget hem till Göteborg. Jag kom hem sent söndagskväll och i måndags umgicks jag med mamma och pappa. Det var igår allt nytt hände. Jag hade min först dag som chalmers student. Pirrig som tusan gick jag till götaplatsen och mötte upp hundratjugo andra nervösa I:are. Det är sådana tillfällen man är glad för att man är social. Ångrar inte ett dugg att jag började universitetet direkt. Fyfan va kul detta kommer bli. Alla på I är underbara och det känns så jävla bra. Mina förmodar om att det bara var nördar som gick på chalmers är som bortblåsta. Okej, de flesta linjerna är mest nördar och töntar men verkligen inte på I. "Vi på I är snyggare än ni" lyder våran ramsa och jag kan lova att den stämmer till hundra procent. Kommer bli grymma fyra veckor
Träningen har hamnat lite åtsidosatt den senaste tiden och kroppen känns sliten men jag försöker få in en långpromenad varje dag vilket bidrar till att kroppen pallar med allt. Sedan måste jag även bestämma mig vilket gym jag ska träna på, finns så sjukt mycket att välja emellan. Ajja, jag tänker fan ta tillvara på dessa veckor och dricka så mycket alkohol jag vill även fast kroppen kommer skrika nej tusen gånger.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0