Längtar till tisdag

Är "hemma" i Jönköping nu och ärligt talat känns det verkligen inte bra. Jag har nu insett det faktum att jag glider mer och mer ifrån mina två bästa vänner. Nu är det dom två som har saker att prata om, dom två som berättar om utgångar dom har haft tillsammans och hur kul dom två har haft. Inte jag, utan dom. Själv har jag suttit och lyssnat och låtsas vara glad. Såklart är jag så glad att vara förenad med mina bästisar och få skratta igen och oftast är det som vanligt med oss men jag inser att om jag redan glidit ifrån dom på fyra veckor vill jag inte tänka på det faktum att jag ska vara borta flera år. Jag passar inte in längre utan det känns som dom har roligare utan mig.
Längtar därför mycket till tisdag då vi åker till Magaluf. Vill känna att allt är som vanligt igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0