Min historia

Det är nu februari 2011 och jag är smalare än på länge men i spegeln ser jag bara någon som växer och blir större för varje dag som går. Människor runtomkring mig frågar mer och mer hur det är med mig men jag ljuger bättre än någonsin och slipper på det sättet de jobbigaste frågorna. Jag fortsätter med mina rutiner som innebar ingen mat förrän middagen med familjen som jag sedan så snabbt som möjligt spydde upp. Jag tränade varje dag likaså vägde mig varje dag. Jag kommer ihåg kvällar då jag grät mig till sömns för det gjorde så ont för att en timme sedan vakna och göra hundratals situps för att minska smärtan. Samtidigt som våren kom hade jag en någorlunda bra period jämfört med vintern, jag mådde skit men klarade ändå av vardagen och allt som hör till. Dock fortsatte jag med de destruktiva tankarna och det var även nu som mitt hetsätande verkligen tog fart. Jag tryckte i mig så mycket förbjuden mat som möjligt, helt sjukliga mängder, för att sen stoppa ner hela handen i halsen för att försöka få upp så mycket som möjligt. Jag har fortfarande kvar ärren på mina knogar sen den värsta perioden. Sommaren kom och likaså bikininojan. Antingen hade jag toppen dagar då allt var perfekt eller de dagar då jag inte gick ur sängen för jag ville bara dö. Jag överdrev mina promenader och de fanns dagar då gick tre varv runt munksjön i rad för jag inte kunde sluta gå. Jag ökade även längden på mina springrundor och kunde inte sluta springa förrän jag hade sprungit minst 13 km. Även fast det fanatiska tränandet spydde jag inte regelbundet under sommaren utan tog kontrollen på annat sätt och hade ändå en del livsglädje och njöt verkligen av sommaren. Sedan kom världens bästa vecka, veckan i Magaluf. Dagarna spenderade på stranden och ångesten var ju total men jag trivdes ändå som fisken i vattnet och njöt av varje sekund. Minimal frukost åts, flera dagar ingenting, sallad till lunch och sedan oftast någon chokladbit eller något när vi kom tillbaka till stranden. Sedan lagade jag alltid maten, var alltid tvungen att laga maten då jag måste veta exakt hur allt tillagas. Denna maten åts det minimalt av och sedan började vi dricka alkohol. När jag direkt kände att alkoholen började värka sprang jag snabbt till toan för att bli av med allt i magsäcken, på detta sätt förblev jag berusad men kunde bli av med de mesta av dagens intag och alkoholens kalorier. Såhär såg alla dagar ut och då detta gick på rutin tänkte jag inte så mycket på det utan njöt mest av världens bästa vecka.

Hösten och vägen till dit jag är idag kommer snart
Puss till alla från mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0