Värt att kämpa för

Livet, vare sig det är dåligt eller bra så är det värt att kämpa för. Kämpa för att överleva.


Några fördelar och nackdelar med mitt liv just nu:
+jag har i särklass världens bästa kompis, igår satt vi i trappuppgången för vi inte hade setts på några timmar och behövde prata och dela med sig om allt som hänt.
+ idag har jag varit i Göteborg och kollat runt alla olika ställen man kan bo på och varit på lägenhetsvisning. Steget mot ett nytt liv i en egen lägenhet i Gbg kommer allt närmare
+ Jag hade en sjukt lyckad utgång i fredags. Börjar bli som en vana att alltid ha lyckade utgångar.
+ Jag är närmare att vara tjugo än att vara arton
+ Jag kollar mobilen oftare än innan för att jag förhoppningsvis fått ett sms från en fin pojke
+ jag är största delen av tiden relativt lycklig

- Jag har börjat känna mig som störst i världen igen
- tre ord från pojken jag försökt glömma senaste halvåret har rört till det i hjärnan för mig
- Jag är sjukt rädd för den dagen då allt går sönder och mina mörka perioder kommer

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/895829/images/2012/pic_191295957.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0