Bort härifrån

Har haft den värsta ångesten på länge idag och igår. Ärligt har jag flera gånger varit nära att spy upp all skit inom mig eller skära så djupt att allt slutar göra ont. Jag vet inte om det har att göra med att jag levt som värsta tjockisen senaste dagarna och ätit för att minska smärtan. I vilket fall gör allt så jävla ont och tårarna bränner bakom ögonlocken. Jag hade iaf mitt livs bästa dag på studenten, för verkligen glad hela dagen tills ångesten växte fram och det ömmande hjärtat gjorde sig påmind. Jag vet ärligt talat inte hur jag ska ta mig ur detta, helst av allt vill jag bara somna och vakna upp om tre veckor eller inte vakna alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0