sen ramlade jag ut såvitt jag vet

har haft några riktigt fina dagar denna vecka. Måndag och tisdag var det balen som gällde, drack massvis med alkohol hela dagarna och njöt av bra sällskap. Onsdag spenderades i sängen, sliten som fan, med en stor godispåse. I torsdag åkte jag fram och tillbaka till Eksjö två jävla gånger. Varför? Jo, först var jag tvungen att vara på sjukhuset halv åtta på morgonen för att svälja en kamera och få utrustningen jag skulle bära hela dagen. Åkte sedan hem för att åka tillbaka åtta timmar senare för att lämna tillbaka utrustningen. Seg dag. Igår började dagen med att alla treor på skolan möttes upp på vätterstrande för att umgås med lärarna. Vi spelade volleyboll och fotboll och bara hde det gött. Älskar mina klasskompisar. Kvällen började hos Amanda där vi förfesta och hade det hur bra som helst, fortsatte kvällen i stan där jag mest gick runt och log och umgicks med fina vänner. Ikväll är jag pået igen och ska snart bege mig till förfesten och sedan fortsätta kvällen med att dansa på något gott ställe. Det destruktiva och ätstörningstankarna påminner mig ständigt om hur ful och tjock jag är men jag försöker tänka på annat och hitills har jag hanterat det någorlunda bra. Albin är så glömd, jag har verkligen insett hur omogen han är och att jag är värd någon bättre. Allt känns bra och ikväll ska jag fortsätt att le och njuta av att jag tar studenten om sex jävla dagar!

bilder ifrån förra lördagen hemms hos lisa <3
image description
image description
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0