Sommarlov

Mitt sommarlov har börjat för flera dagar sen men det var först igår jag verkligen njöt av det. Började dagen med en stund i solen men efter en stund då min rastlöshet kom fram gav jag mig ut på en långpromenad istället, mycket bättre och skönare. Kom hem och umgicks lite med familjen för att sen fixa mig och mötta upp alla mina bästa tjejer. Massa prat och skratt blandades med alkohol och allt var så himla bra. Vid tio bestämde sig jag, tillan, Elin och Amanda att dra vidare så vi gick till bongo och mötte upp Elias, Kristian och Albin. Vi satt och tjötade, drack öl och njöt av sommarvärmen. Vid tolv gick vi allihopa till centrum och köttade. Efter dans, prat med lite för gamla män, alltför många daskningar på min rumpa och en mogen invit var det skönt att gå hemåt. Somnade skönt i sängen sen och för en gångs skull med ett leende på läpparna.



Kommentarer
Postat av: lloyd

så söt du är...

2012-07-09 @ 10:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0