Stolt

Vaknar upp och känner lycka genom hela kroppen. En vecka kvar till studenten och jag börjar inse att jag borde vara stolt över mig själv. Jag går ut gymnasiet med fyra vg och resten mvg. Jag har tagit mig igenom fem veckors vård på sjukhuset. Jag har tagit steget till att flytta hemifrån och det känns mer än bra. Jag har avslutat en kompisrelation som gav mig så mycket men samtidigt fick mig att må ännu sämre. Det jag är mest stolt över är den personliga resan jag gjort den senaste tiden. Jag har växt upp och mognat till att bli vuxen och lärt mig ta egna beslut. Lycka är ett starkt ord som jag inte kommer känna till hundra procent förrän jag mår bra igen, men idag känner jag mig stolt. Stolt över mig själv och den resa jag har klarat av


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0