fjärde september

jag har fortfarande inspark vilket resulterar i väldigt lite tid över till annat som inte har med chalmers att göra. Dock gör det mig ingeting då jag verkligen har sjukt roligt hela tiden. Klart jag är väldigt trött efter alla sena nätter och alla kvällar med väldigt mycket öl, men jag har så otroligt roligt att tröttheten inte spelar någon roll. I fredags hade vi bastusittning. Vi spelade ölspel med de äldre I:arna vilket resulterade i att jag fick dricka i princip hela tiden. Dock blev det inte så mycket bastu då tiden gick väldigt fort, bastade väl i tre minuter och då diskuterade jag Håkan med en phadder. Bastusittningen var verkligen en av de bästa kvällarna hittills. Fast lördagen var lika bra, först sittning i älfsborgs fästning och sen stor fest i kårhuset. Efter att ha hällt öl och vatten på varandra somnade jag gott i Michaelas goa säng.
Jag har träffat väldigt fina vänner som jag klickar otroligt bra med, jag har fjärilar i magen, jag har hittat hem och jag är för första gången på länge påväg till att bli lycklig.
 
Bästa bästa Hanna. Tänk att det krävde en flytt för att få mig att inse vem som är mina bästa vän. Det är du som har hört av dig och frågat hur jag har det och hur jag mår. Det är du som intresserar dig hur det går för mig och det är dig jag vill ringa varje gång något har hänt. Att du ska flytta ifrån Sverige till USA är något jag verkligen inte vill inse, vi har ju alltid funnits där för varandra. Ända sedan jag föddes. Dock vet jag att vi kommer klara detta, när du kommer hem kommer vår vänskap vara ännu starkare och ännu bättre. Bästbästbäst är du
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

älskade älskade <3 Du är världens bästa tjej

2012-09-05 @ 21:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0